salam...

hey semua...terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya...maaflah coz dah lama sgt tak update blog ni...almaklumlah busy memanjang...so kat sini saya ada upload pic2 aktiviti saya untuk tatapan u all semua...kalau u all semua berminat dengan hasil kerja saya boleh lah hubungi saya untuk tempahan.

Wednesday, April 13, 2011

Photoshoot Fantasy / Saka Organized By Wannieta D'Peterana

Baru2 ni Make up Photoshoot utk tema Fantasi & Saka di Tasik Perdana..Organiser dia Wannieta D'Peterana atau Kak Wan..Seronok coz dpt make up 2 tema yg berbeza dan 2 team yg berbeza.. Wartawan dari Sinar Harian pun turut hadir...sempatlah jugaklah posing2 hehehe... jom tgk pic2 yg sempat sy upload...^_^



Team : KandaDinda
Model : Nisa Mustaffa
MUA : Tinie Danish
Photog : Kekanda Rezza
Concept : Fantasy
Location : Tasik Perdana

Organized By : Wannieta D'Peterana Bridal
© COPYRIGHTS RESERVED BY KEKANDA PRODUCTION







Team: Kasablangka
Model : Nurul Atikah
MUA : Tinie Danish
Photog : Yus Rie Wire
Ass photog : EyZone
Concept : Saka
Location : Tasik Perdana

Organized By : Wannieta D'Peterana Bridal






Keratan dari Sinar Harian 10 April 2011 (sabtu)

Barisan Talent Dan Model

hahaha...sian terselit kat tgh2...tp xpe asal nampak muka..hehehe...